Sorry...

...för VÄLDIGT dålig uppdatering!!
Mitt humör har inte varit på topp, alls. De´t har varit jobbiga nätter med Oscar, extremt trotsig Theo och lite tid helt enkelt. O till det mest överhängande. PMS.
Varför har man det ens?!!! Nu ska jag börja med p-piller vilken dag som helst sen får vi se om det kanske kanske hjälper. Annars är det väl bara o leva med det...mina nära har väl lärt sig nu.
För att summera veckan har det varit kaos med Theo på dagen och kaos med Oscar på natten! Jippie! ;)
Hursomhelst så hade vi en fantastisk dag i lördags iaf. Robin kom på den briljanta idén att ordna barnvakt till båda barnen så vi kunde få soooooova! Det löste sig och oj vad jag sov. 10-11timmar för att vara exakt. 
Det gav mig otroligt mycket energi!! Kan rekommenderas...... 
Vi hade mys inne nästan hela dagen med barnen innan de hämtades och lämnades till Farmor, Farfar och Faster.
Vi åkte till Camilla och Erik där vi käkade pizza och hyrde film.  Vi hade görmysigt som alltid. Jag tittade hela filmen med undantag för en del Wordfeud-spelande. Hahah...att jag aldrig lär mig. Börjar jag spela
nåt är jag fast!!
Men spelar ju på Robins Iphone så jag är inte heelt beroende som tur e.. Värre blir det väl när
man skaffar egen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide