Pepparkakshus

Jag och Theo knåpade ihop ett pepparkakshus för ett par veckor sen. Vi vart jättenöjda o han tyckte de var kul att sätta på nonstopen. Några dagar senare hade det fallit ihop..
Trodde först nån hade råkat tappat nåt på det o inte vågat tala om, haha, men så var icke fallet.
Det visade sig att eftersom det är så varmt för årstiden så blir det fuktigare inomhus mot vad det brukar vara.
o då bli kakan mjuk o faller tillslut ihop.
Efter ett mail till Anna ( ni vet ho som baker kakan) där jag frågade vad de trodde det berodde på, så skickade de hem 40:- som vi kunde köpa nya varor för! Jättesnällt!!


Platt som en pannkaka..haha...

Var inte lika entusiastisk över att göra nr2 men fick ta mig tid tillslut och resultatet blev bättre än första tror jag!



God Jul!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide