Ont!!!!!

Herremingud vad ONT jag haft efter PT-passet i tisdags.. Det var ett jättebra pass men jag trodde inte det skulle kännas SÅÅ mycket som det gjorde. Men visst..jag hade fel.
Det har svidit djävulskt mycket i magen och det är ju inte helt fel. Det är ju den jag vill få bort!
Ser ju ut som att jag fortfarande är gravid. STOR skillnad mot hur jag såg ut efter Theo. Men det såklart, de skär ju av musklerna rakt av vid ett ks. Inte så trevligt men nödvändigt.
Så nu får jag jobba extra hårt för att få tillbaka styrkan. Har ärligt talat inte hittat mina magmuskler nästan...de har vart nästintill obefintliga.. 
Idag tränade jag med Frida (som alltid :)) och imorgon har jag tid med en instruktör. Ska bli skönt att få lära sig maskinerna så jag har lite mer valmöjligheter och inte bara är bunden till pass.

Hoppas ni alla har haft en bra jul! Nu laddar vi för nyår då goda vänner kommer hem för mat och mys. :) 

♥ 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hade du inte köpt något band för magen? Gott Nytt År! :)

2011-12-30 @ 18:27:41
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide