Men geeeerej...

...va jobbigt det var att träna idag!
Blir ju tamejsjutton jobbigare o jobbigare... Kände mig supertung i benen o tänkte för mig själv flera gånger att jag går härifrån..örker inte! JÄTTEfel att tänka så men men. Hade vart pinsamt o sagt tack o hej mitt i ett pass! :)

Var på vårdcentralen igår ang. min fot och de ska skicka mig på röntgen.. De visste inte var det var men hade sina aningar. Ingen allvarligt så men ska ringa sjukgymnast och sen får vi se vad röntgen säger.
Oscar var med o efteråt tog vi ett spontanbesök hos mamma. Fick gött o äta innan vi tog bussen hem!

Imorse tog vi bussen till bibblan. Premiär för Theo som pratade om detta hela morgonen. Det var så lustigt. Jag fick för mig att vi skulle dit hux flux..tyckte det passade bra då vi inte hade planer.
Jag frågade Theo vad han ville göra idag, han svarade åka buss till biblioteket!! :)
Vi har ju pratat om att vi ska dit och sist kom det nåt ivägen så vi inte hann. Men han har ju sånt minne denna lille mannen!! Så att lova nåt som man inte kan hålla kan få konsekvenser... ;)

Vi fikade efter att vi lånat några böcker och pusslat och tittat runt. Väl i fiket kommer det en tant förbi o frågar om vi tappat en snuttefilt. O visst hade vi det märkte jag!
Fick gå tillbaka till receptionen och där började Theo ropa: -Snuuutttteeen!! Var e duuu?
Hahaha...så go! Med alla grejer med oss åkte vi hemåt igen..

Sen har vi bara skrotat runt.. Lekt och lagt mat. Theo somnade som en stock 19.00!
Oscar somnade också lätt men vaknade efter 40min, snorig och tät. Stackarn. Han har sovit bajsdåligt 2 nätter så vi har sovit mestadels i soffan då han ligger högre med huvudet då. Jag är ju så jäkla disträ så har inte tänkt på att jag kan använda NäsFridan och få bort snoret. Kom på det efter att han vaknat 2ggr.
Har bara använtat nässpray/näsdroppar. Men fick springa o hämta den..
Så nu äntligen sover han. Ska förbereda för natten så det blir smidigt ifall han vaknar.

Det är ju inte alls mycket på dagen, knappt inget faktiskt. Men vi har alla vart lite smått förkylda. Jätteskumt!

Imorgon ska svägerskan med sambo ha inflyttningsfest så vi har barnvakt te båda vilket ska bli ljuvligt!
Med barnvakt alltså. O fest blir hur kul som helst!!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide