Kidsen!!

Hur mycket jag än gnäller och klagar så är jag såå otroligt tacksam för att jag har mina barn. För att de framförallt är friska och mår bra!!!


Vill smaka på ALLT!

Vårat lilla veck...

Sockersöt badpojke!!!

Godingen...

En liten akrobat även i badbaljan!

Häver upp sig på armarna. Framsteg!

Ålar sig bakåt på golvet.

Fina pepparkaksgubben med hans följeslagare. Nappen!

Bus med pappa är skoj!

Vackra unge...

Theo fick vara uppe med oss o titta på Idol i fredags. Lycka att få ha sina föräldrar helt för sig själv.

ALLTID glad när han vaknar.

Oscar tittar på Theo som leker. Önskar nog han kunde vara med.

Grva gräva gräva, är livet de!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag dör! :) Vilka goa veck!

2011-12-14 @ 21:12:39
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Therése

HAhaha, ja han är göööörgo!! Det är först nu jag förstår att de e mysigt med en knubbis! ;)

2011-12-14 @ 21:17:13
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide