Julgodis!

ikväll fick jag ett infall och kokade (tänkte skriva bakade,haha) knäck. Tror banne mig de blev perfekta!!
Tänkte gå på gradantal men sket i det för jag var i mobilen hela tiden. O så många saker kan jag inte göra samtidigt..trots att jag är kvinna.. ;)
Ska göra något mer godis sen får det räcka. Ska köpa nåt gött också..
Vi firar ju jul här hemma så det är ju kul om man har nåt o bju på! :)

Mmmums!!



Är nog egentligen dags att sova då jag ska jobba extra imorgon. Kul...eller?!! Ska bli skönt att vara lite social o träffa mina arbetskamrater!! Är ju faktiskt ganska kul att jobba jul trots det höga tempot (som jag ju gillar)..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide