Framsteg!

Som alltid vid Theos alla tillväxter så är han en liten djävul, trotsar till tusen och är arg och gnäller.
Ja listan kan göras lång. Det har vart samma sak sen han var bebis. Som när han lärde sig krypa, fick tänder,
gick, började prata och lärde sig att sätta ihop meningar osv osv.
Denna gång trodde jag banne mig jag skulle sätta ut annons...gratis!! Skämt åsido..
Igår frågade vi för 11188999:e gången om han ville ha kalsonger istället för blöja. -JA! svarade han då! :)
Gick hur bra som helst. :)
Imorse gick vi till dagis med blöja. Där ville han kissa på pottan och efteråt ville han absolut inte ah blöja minsann.
Så vi gick hem utan och det gick jättebra. AHn har inte haft nån på hela dagen men visst har det hänt olyckor. Men han har varje gång gått till pottan ändå för att kissa lite till. Sååå duktig!
Har aldrig velat påskynda nånting med mina barns utveckling utan det får ta den tid de behöver. När de är redo
så händer det. Som nu! När ma minst anar det. :)
Tur vi har 2 overaller så imorrn tar jag med båda till dagis utifall att det händer en olycka när de är ute!
Stolt mamma och pappa!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide