Bakis!

Väldigt väldigt trött. Förstår inte att man aldrig lär sig. Men vi hade jätteroligt igår och det är ju huvudsaken!
Jag la mig med smink (!!!!) och mitt ansikte är hur svullet som helst idag.
Har nog inte sovit med smink mer än 5ggr i mitt liv. O sist var nog 6-7år sen!
Det tråkiga med att vara bakis är att jag inte kan sova.. Det går bara inte. O jag som verkligen skulle behöva lite sömn nu när båda barnen är hos farmor och mormor.
Får försöka lägga mig tidigt ikväll. Oscars nätter är just nu upp-o-ner så jag ska inte räkna med mycket sömn framöver...

Har redan fått tid för röntgen också. I kristinehamn!! Får se hur vi löser det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide