Aldrig mer...

..ska jag göra en repris på denna dagen!!!!!!
Klockan ringde 07, snoozade till 07.30 (alldeles för sent egentligen), var helt förstörd men tvingade mig upp.
Försökte göra mig själv och barnen klara. Båda bajsar såklart precis när vi ska gå.
Theo bråkar om precis allt som går att bråka om.
Jag vill inte ha den, har ont där, är ledsen, vill inte idag mamma, ska bara osv osv.
Får bita mig i läppen för att inte säga nåt dumt. Aaaaaaarg var bara förnamnet.
Lämnar en arg Theo samtidigt som Oscar vaknar och är jätteledsen i vagnen.
Åker buss till Rytmiken på rud. Fikar lite och sen går jag o Frida med barnen till SATS.
Oscar och Elsa var på Minisats och vi körde spinning och sen styrka. Jobbigt men gött!!!
Skyndar mig och hämtar Oscar, småspringer till Pekås och handlar lite, åker buss till dagis för att hämta Theo.
Var ute och lekte en stund innan vi går in och röjer i vårt upponervända hus. O skitiga!!
Dammsuger och lagar mat och leker och matar barn.
Nån ska sova och nån ska se på tv. Osv osv... Livet rullar på. 
Theo vägrar äta middag (som han gjort senaste veckan) men äter efter "lite" gråt och skrik från sitt rum, dit jag bar in han. :/
Efter maten får jag äntligen duscha!! Långt och länge...välbehövligt.
Dammsuger och badar Oscar. Robin åker och tränar och jag lägger Oscar, gör kvällsmat till Theo, nattar honom.
Sist men inte minst tar jag en tvätt för att sedan torka golven....
Jag är trött.  Trött trött trött.
Men imorrn är en ny dag och det tackar vi för!!!! :)


Kommentarer
Postat av: Janni

Å kära du.. MY GOD!!

Ibland känns mina dagar katastrofala, men det här var nog i värsta laget. hihi..

Bra jobbat att du fixade det, och dessutom lyckades hålla humöret uppe, OCH träna.

Jag kan inte säga annat än att jag är impad :)

2011-12-13 @ 21:20:46
URL: http://innaj.blogg.se/
Postat av: Therése

Tack för lite pepp Janni! :)

Jag vet nog inte själv hur jag orkade...men det där med träningen har jag verkligen bestämt mig för. O jag VET att skippar jag en gång så fortsätter det.... ;)

2011-12-14 @ 21:14:41
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide