Absolut...

...ingen förbättring alls på sömnen. :(
Idag blir det ny 6mån-gröt och välling. Inte för att jag tror det är det som är problemet. Han är ju mätt...det kan vi ju se! ;)
Men de här tänderna har spökat bra länge nu. :(
Jag fick min första tand på min 6månadersdag. Theo fick sin första en dag innan sin. Om det blir ungefär samma för Oscar (vilket jag hoppas) så är det alltså snart dags. Han blir 6månader 17dec.
En vecka kvar alltså!
Robin har raggat barnvakt tills ikväll/natt. Det lyckades tack vara snäll farmor och faster! :)
Det betyder att vi alltså ska få sova inatt!!! Lycklig! Förväntansfull osv...
Det slutar väl me att jag inte kan sova o det blir pannkaka av alltihop. Nejdå..men gött o bara få vara.
Har vart en intensiv vecka och nästa blir väl typ likadan...


Sover sådär men alltid glad ändå!!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Så söt så man dör :)

2011-12-12 @ 10:43:14
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide