Tiden går foooort!

Det har funkat över förväntan att lämna Theo på dagis 8.30 denna veckan... Har varit skönt att få några timmar egentid. Eller timmar o timmar..jag ska ju vara tillbaka 11.30 så det blir svårt att starta ngt hemma, speciellt om inte Oscar sover. Han går ju ingenstans men det är ändå lite pass. O värre blir det.. ;)

Ska bli skönt att börja de tiderna vi normalt sett har till veckan. Mån, tis, tors 9-14. Blir lättare att ta sig för nåt då. O så får jag (förhoppningsvis) sova en halvtimme till...det gör mycket det!
Fattar ändå inte att jag kan vara så pigg som jag e under dagarna. Men det beror nog på att jag måste upp. Jag gör mig iordning med smink osv..går inte i morgonrock hela förmiddan.. Utan tar tag i dagen.. DET tror iaf jag hjälper otroligt mycket.. Ligger man o drar sig o e kvar i sängen trots en jobbig natt så blir iaf inte jag piggare! Snarare tvärtom..helt mosig o trött resten av dagen!

Nu är det dags att ge Oscar mat...måste tajma in innan vi går o hämtar storebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide