Storstädning!!

Är på G idag trots en hel del ringar under ögonen....en blir ju bara mer trött av att vila.. Så jag drog igång med storstädning. Har torkat av lister och dörrar och fönsterbrädor. O skohyllan...oh lord vad skitig den var då!!
Rensade bort lite skor. ALLA behöver ju inte vara framme!! Så nu ser det mer rent ut...

Ska nu göra lite ommöblering i v-rummet..hmm...utan att ha frågat Robin. Hur ska det gå?! ;)
Får se hur det blir..kanske slutar med att jag flyttar tillbaka. :)
Oscar tänkte jag skulle sitta snäll och beskedlig i babysittern under tiden. Yeah right... ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Therese! Blev det bra med möbleringen? Det låter som du är aktiv på dagarna. Skönt att få rutiner som du skriver. Det är bra för barnen, speciellt när de är små. Och jag lovar dig.... det lönar sig i längden. Jag o Joakim tyckte att vi varit lite stränga ibland när barnen var små, men vi försökte vara konsekventa. Och idag har vi ju jättefina tjejer som vi sällan har konflikt med och som vi kan diskutera med. Det var kul att titta på fina foton. Jag hör av mig för lunch ngn dag på stan när jag jobbar och så vill jag gärna att du kommer hem på fika ngn dag. Jag ska bara avverka febern! Behöver Oscar kläder? Kram Anna

2011-08-19 @ 08:02:45
Postat av: Therése

Heej Anna! Ja men visst måste väl rutiner vara det allra bästa..det är jag övertygad om! O blir mina killar lika väluppfostrade och rediga som dina tjejer så har vi lyckats! :)

Tar gärna en lunch...till veckan är det fullt upp men veckan efter är inget planerat. Theo är på dagis mån, tid, tors. En fika vore också kul...kollar det med!! :) Kram på dig

2011-08-19 @ 22:30:35
URL: http://pewcissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide