Sleeping Child...

Oscar har vart hos Mormor några timmar så jag kunde gå ensam på stan o leta klänning till ett bröllop vi ska på nästa helg! O ja hittade en!! Dessutom är det en som jag kan ha sen också..jag är ju egentligen inte en klänningstjej. Jeans o top duger gott.. ;)
Hittade en tunika på MQ där ja hade p-kort så den blev liksom gratis.. ;) Tack tjejer..ni vet vilka ni e! De bästa!! :) 
En blus och ett par jeanslegging blev det också.. På Lindex hittade jag det..o klänningen också! Sååå nöjd men måste nog ta en storlek 40 (!!!) på blusen..får byta imörrn.

När jag hämtade Oscar vid 18.40 sov han...o han har fortfarande inte vaknat!!! Undrar hur natten blir...försöker väcka han lite försiktigt men går sådär. Vore bra om han sov inatt när jag är home alone... :)

Såhär snyggt blev det med väggtexten över sängen..


Tycker den passade super över sängen... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide