Pms??!

Undrar om jag har pms.....det känns så iaf. Trött, grinig, ledsen och ja allt möjligt. Frustrerad osv...fan. Det bara kom över mig och det värker i äggstockarna så förmodligen kommer mensen tillbaka. Halleluja..eller?! :/
Jag blev så arg förut när Theo inte ville sova..bara låg o grejade och kämpade emot. Såå störande.. Gick därifrån o sa godnatt. Började greja med tvätten (som vanligt) och slängde grejer hit o dit.

Känns som att ingen tänker på mig. Att jag alltid ska tänka på alla andra..och att jag kommer i sista hand jämt. Nu pratar jag inte om några andra än min familj. Såklart kommer mina barn ALLTID först och ska så alltid göra. Punkt. Men nån gång ibland vill jag bara få vara själv och sätta mina egna behov först.
Jag blir aldrig ledig och har valt att ha 2 barn och jag VET att det kommer att vara såhär läääänge. Men jag tycker ändå att JAG är viktig. Att bara få vara mig själv nån enda jävla gång.

Det som utlöste mitt "lilla" inre utbrott vara att medans jag försökte få Theo att sova så kom jag på att klockan var runt 20. O DÅ är The Real Housewifes of New Jersey slut........ Det ENDA programmet som jag tittar på på HELA JÄKLA veckan!!! Ja ni kanske tycker det är ett skitprogram och det är det säkert.. Men min lilla trötta mammahjärna orkar inte titta på nåt annat än meningslösa program där man slipper tänka.
O inga repriser går det inte heller..dret.

Men så hände nåt som gjorde att allt blev bra igen. Jag hittade en sida där man kan se ALLA avsnitten och det finns tom en säsong 3!! Alltså hur många avsnitt som helst. :)
Förstår ni nu att jag MÅSTE ha PMS...annars reagerar man inte så. Punkt och slut.


Kommentarer
Postat av: Anette & Nellie

KRAM på dig !

2011-08-30 @ 12:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide