Nytt objektiv! :)

Köpte ett nytt objektiv till kameran häromdagen. Ett Sigma 55-200mm. Hade med det till bröllopet igår så där prövade jag det för första gången. Blev riktigt nöjd! :)
Sååå roligt när det blir bra bilder!! Och att ta bilder är superkul...men bara som hobby. O det är ju extra kul när det händer nåt speciellt..som nu, bröllop!! :)
Ska kolla igenom alla 500 bilder..haha..o hoppas några av dom blev bra iaf! Kanske ni får se några på den vackra bruden... Ojojoj vad fin hon var...o alla dekorationer..o maten. Allt var toppen! De hade verkligen tänkt på allt...
Nu längtar jag till nästa bröllop...vem blir näste man(brud) på tur??

Theo har sovit hos mormor och haft det såå mysigt så. Han fick 2 pyamaser som behövdes! Han drar iväg på längden stora killen...
Men jag tycker det är såå jäkla jobbigt nu med hans snarkningar. Det påverkar hans dagar jättemycket. Han sover väl inte så bra så han är sjukt trött hela dagen. Väldigt sällan som han är pigg och sprallig och full av energi...som barn i hans ålder har! Det känns även som att han är så trött att han blir arg på sig själv...o på oss..
Ska ringa under veckan och höra så remissen har kommit fram o om de kan skynda på det.. Men de har väl fullt upp som alltid och finns nog de som har det värre, som alltid. Det kanske går snabbare eftersom han är så liten, får hoppas iaf. Men jag kan ju försöka..vill inte se han må dåligt mer. Vill ha tillbaka den pigga Theo!! :)

Oscar var hemma med Linda igår o han hade inte gråtit en enda gång...en annan blir ju nästan tårögd av att höra det. Våran goa lilla gris,,..  Vi kom hem lite senare än tänkt, sorry Linda, men det var ju så kul. :)
Skönt att veta att man kan lämna barnen hos fsmilj och vänner och att de känner sig trygga där!! Tror det är jätteviktigt att man vågar lämna bort dom då och då. För deras OCH en annans skull!! :)

Nu ska jag ta en välförtjänt dusch...sen tar jag och Oscar natten..vi är lika trötta båda två!


Lillkillen,..





Kommentarer
Postat av: Anette & Nellie

Sötnos :-)

2011-08-15 @ 13:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide