Lördag=stan!

Har nog inte varit på stan en lördag på flera år.... Förutom när jag jobbade! Det är ju kul att jobba helg men inte att gå där privat o trängas med alla folk. Får lite lätt klaustrofobi då! ;)
Men idag gick det bra trots barnvagn..haha..

Hittade höst o vinterkläder till Theo. En overall, 4 tröjor varav 2 dagiströjor (här slits det inte på de fina kläderna inte), 2 joggingbyxor. Det blev även 10par strumpor till mig som var sjukt välbehövliga. Alla strumpor har gått sönder samtidigt och nu börjar det bli strumpperiod igen! Tyvärr...
Köpte 2 lyktor som jag gått o funderat på också...från Lagerhaus. Tror de kan bli riktigt fint ljus från dom!
Får ta en bild när det är mörkt nån kväll.. :)

Ikväll ska vi på 30årskalas med kombinerad kräftskiva i Kil. Varken jag eller Robin äter kräftor men jag har gjort en paj som får bli vår middag! Tacopaj...blir görgött de!! :)
O inte så slafsigt som med kräftor...ganska opraktiskt egentligen när vi har Oscar med. Han skulle garanterat vakna o vilja upp i famnen precis när man är som kladdigast! ;)
Idag är det kors i taket min tur att dricka lite.. Mmmmmm..har inte bestämt mig för om det blir vin eller öl?!! Är sugen på ett glas vin men gud så gott med en kall öl! Jaja...det världsproblemet får jag klura på. Man kan ju även dricka båda! :)

Nu är det qualitytime med den lilla busen. Den stora är hos farmor o farfar på lite "semester". :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide