Imorgon...

...ska vi till vårdcentralen med Theo. Jag har ju lagt märke till att han har skelat då och då. O jag har haft det under uppsikt ifall det blir värre och vilket öga osv..
Nu har jag sett en märkbar skillnad sen en vecka tillbaka så jag ringde bvc som fixade en tid hos läkare på vc.
Usch vill inte att han ska ha dålig syn när han är så liten.. Det kan ju såklart bero på annat också men...jag vet inte jag. Vi får se vad de säger imorgon. Vi blir ju garanterat remitterade till ögon och så får de där scanna ögat osv. 
Ska efter besöket försöka ta med Theo till labb och göra en blodgruppering. men det beror helt på om Oscar sover eller inte för jag är själv med båda. Vill ju ha Theo i knät och trösta efter (om det nu behövs.. ;)) och det blir svårt om båda gråter... Vi får se hur det slutar. Har ju en vecka på mig iaf men sköt att ha det gjort!

En tur till ÖF på morgonen tror jag att det blir också...ska bara checka av med mitt sällskap! Det blir isåfall Oscars premiärbesök! Ska bli kul o gå dit o töla lite... :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej igen! Blir mycket på en gång för Theo ser jag. Vi har sprungit med Ebba o astmatester och hos sjukgymnast med en ond häl. Det blir nog bra snart men det tar tid. Kram

2011-09-01 @ 07:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide