Hejdå "tadagensomdenkommer" Hej "Vardagochrutiner"

Visst är det härligt med sommar och semester men ärligt talat så mår jag bäst när det är ordning och reda...alltså rutiner vardagen! De flesta mår nog bäst av det...
Det tråkiga är att jag måste lägga mig tidigare på kvällarna om jag överhuvudtaget ska orka gå upp på morgonen!! O det betyder mindre egentid då kvällarna (oftast) är den tiden man har till diverse pyssel.. Det är absolut inte ofta jag gör "roliga" saker...utan mest tvätt, plock, disk, dator.. Har suttit o sorterat foton som sedan satts in i album i flera veckor... Det tar en jäkla tid!! Men nån gång blir det väl klart...förhoppningsvis..

Så nu ska jag packa ihop alla dagiskläder såsom regnställ, stövlar, extrakläder, nappar, snuttefilt...o säkert nåt mer...hmm...hur gjorde man egentligen?! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide