Älskade barn!

Min lilla gosegris växer så det knakar. Sist vi var till bm så var det käpprätt upp på kurvan..haha...men det var så bra så, sa hon! :)
Nu känns dets om att det stått lite mer still o tur e väl de...så man orkar bära på den lilla! :)
Tror allt gnäll som pågick under några veckor var just en tillväxt-period...lite växtvärk helt enkelt. Sånt man ALLTID kommer fram till när alllt blivit bra igen..
Oscar skrattar och ler jättemycket o det är så roligt att se...han är såå söt att jag dör var gång.. ;)
Han skrattar ju inte ordentligt än..utan det låter som han drar in luft som blir till nåt slags ljud..men snart så...så får man kanske höra första skrattet! Längtar.. Han jollrar litegrann..försöker få till nåt slags prat. Kul!

Sovningen är hyfsat bra tycker jag..har vart några skitnätter med mycket ljud.. Ja alltså han e halvt vaken bara, liger o trycker eller nåt.. Tror det beror på att jag slarvat med rapningen. Inatt var jag bättre och han sov lite bättre också..skönt! Jag kan gå upp o ge han mat...nemas problemas men när man vaknar flera gånger därimellan så är det aningens tröttsamt, bokstavligt talat!!
Men nu hoppas jag vi får sova bättre i fortsättningen... Tycker ändå jag är rätt pigg för att få så mycket avbruten sömn och oftast inte mer än 5 timmar totalt.. Men man är väl van eller nåt för med Theo var jag totalt slut..varje dag i princip. Knepigt! Men det är väl inte värt att säga nåt..snart kanske det vänder men jag kan bara hoppas på att det inte sker..


Mammas pojk....o säg inte att han e lik pappa nu då blir ja ledsen.. ;)


Hur söt får man bli??!


Prata mer mamma prata meeeer! :)






Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker snarare att han är väldigt lik dig faktiskt :) Skönt att det fungerar bra!

2011-08-11 @ 21:26:26
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide