V.32

Jag är lite efter jag..går ju in i v.33 imorgon, men hinner fasen inte med att ta bilder och lägga ut o så..är mycket när man har trädgård och solen skiner! :)
Magen växer i väldig fart och jag känner mig mer och mer osmidig. Jobbigt är det att böja sig ner och plocka upp saker..vilket man gör ofta när man har en 2åring hemma och är rätt klantig själv!
Jag har kramp i vader, baksida lår..o lite här och där. Försöker dricka mycket men det är som det är helt enkelt.
Har ju peppar peppar haft väldigt lite ont i ryggen..men lagom till min första lediga vecka så kom ryggontet som ett brev på posten! I tisdags började det sen har det fortsatt.. Igår gick det jättebra förutom på kvällen.. Idag har jag ont i nacken. Men det är för att jag sovit dåligt..o då går det upp i huvudet, inte skoj!
Ingen direkt vätska i kroppen nu...är ju skillnad också när jag inte står upp på jobbet en hel dag.
Har en del sammandragningar men de kommer oftast när jag ansträngt mig o då är det ju bara att vila..inget farligt alls! :)
Har inte fått några bristningar ...än..fick inga med Theo men det är ju ingen garanti för att jag inte får det igen!
Har med andra ord haft en väldigt bra graviditet när jag tänker efter. Visst har man sina krämpor, herregud men inga värre grejer... Det finns de som har det mycket kämpigare!!


V.32 (31+3)

Nästa vecka ska jag jämföra mot förra grav. Tror ärligt talat jag är mindre nu... ska bli kul att se, även om det är svårt att jämföra med en bild.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide