V.31

Är numera en tjockis, magen växer så det knakar. Speciellt sista veckan har det "smällt" te.. MAgen står rätt ut och barnmorskan sa att den var så rund ocg fin o att man kunde tro att det låg en boll i den. :)
Tur det inte gör de då.. :)
Bebis hickar och knör runt. Jag känner mycket spetsigt..alltså mycket småkickar med typ händer och fötter. Snart börjar det bli mer ont om plats så då blir det väl mer en rumpa som trycker och sådär..
Svårt att förklara om man inte haft nån i magen men men..
Häromdagen så ville Theo att jag skulle dra upp tröjan så han såg magen..då la jag hans hand där. Vanligtvis brukar han dra bort den direkt men nu höll han kvar den liite längre än så...o då passade lillebror på att kicka till rakt på storebrors hand!! :) Theo blev helt paff och jätteglad! :)
Jag mår rätt bra nu. Inge förkylning kvar och känner mig ganska pigg. Är dock helt slut när jag jobbar..hmm..skumt de där men jag får liksom inget tillfälle att sitta ner och vila. Förutom lunchen såklart.
Nu är det 3 arbetsdagar kvar och gode gud vad skönt det ska bli! :)
Ligger lika i sf-mått som när jag väntade Theo i samma vecka. Har gått upp hälften så mycket ungefär..
Hjärtljuden är mycket högre denna gång. Tyckte att Theo var livlig i magen..men denna gossen är fasen
värre tror jag! ;)


Lillebror V.31 (30+3)

Sf-mått: 28
Hjärtslag/min: 146
Vikt: +4kg

Nu har jag inhandlat första kläderna till vår lilla knodd.. :)
Det får bli "åka-hem-från-bb" outfiten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide