Trött tröttare tröttast!

Vissa dagar är jag hur pigg som helst..som igår. Det gick lite för bra..jag grejade som bara den. Bar lite för mycket osv.. Men men..kul var det! Fast det får jag sona för idag.. Är supertrött och hängig. Sammandragningar och kroppen känns som en 80åring. Inatt när jag skulle kissa tog jag mig knappt upp ur sängen. Stapplade in i badrummet som en annan pensionär. Hahha..så nu är det lugna puckar som gäller.
Tills jag kommer på nåt nytt att göra... :)
Nej men jag får göra mer när jag slutat jobba. Då kan jag ju vila när jag vill...typ.. ;)

Nu mina kära vänner är det Big Brother..sen sängen. Theo gav oss endast 1jäkla timme egentid idag...bajs. Var trögare än trögast vid läggningen. Blev sur o så fick Robin göra ett försök.
Imorrn blir det INGEN middagsvila..sålänge han inte vaknar 06..o DET hoppas jag då inte..


Kommentarer
Postat av: Frida

Det där med 80 åring känner jag igen..så fort jag tränar eller gör något ansträngande så får jag sota för det senare. Efter en lördag med trädgårdsbestyr blev natten ett helvete med extrem ryggvärk och noll sömn....ser framemot att bli pensionär...not ;)

2011-04-11 @ 10:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide