Tar aldrig slut.

Blev ju förkyld förra lördagen..alltså för 2 veckor sen. Jag hostar fortfarande och snyter mig hela dagen!! Idag har jag ont i skallen också.. Hoppas inte det är bihåleinflammation bara.. Tror inte det egentligen men jag har aldrig varit så här genomförkyld såå länge utan att ha haft feber. Hade det i några timmar men de räknas inte.. :)
I måndags började jag känna aningens aningens lite smak. Idag känner jag ganska bra men inte helt hundra..skumt men jag är ju så tät... Hoppas det blir bättre så jag får bli piggare snart!!! 

Theo har lite åsikter om vad jag ska skriva..så då gör jag väl det! :)

THEO MAMMA PAPPA


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en bra helg Therese! Vi ses på måndag. Nu ska jag städa... åååå det är så kul!;) kram Anna

2011-04-08 @ 08:53:14
Postat av: Johanna

Verkar ju vara något som går nu för alla är just förkylda med huvudvärk och mycket snor... Lurigt! Hoppas allt är bra med er annars? Ni får komma förbi och hälsa på någon helg snart! Kram

2011-04-08 @ 11:28:14
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Iris

Jaaa Johanna!! Vi kommer gärna o hälsar på..kanske nästa helg? Är ledig då. Hör av mig! Var i hynboholm o köpte en ny barnvagn häromdagen men det gick så snabbt så hann inte ringa el nåt.. Allt är bra me oss iaf! Theo är frisk och det är underbart!! :) Hur mår ni?? Kram

2011-04-08 @ 20:45:08
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide