Nedräkning...

...pågår här! Först och främst till att jag får gå hem från jobbet. Bara för att jag vet att jag ska gå hem om 2½ vecka så vill jag gå hem nu!! Menmen...det kommer nog gå rätt fort ändå.
Vill inget hellre än att vara hemma..orka med allt som hör hemmet till. Just nu vill jag massor men orkar inget. Satt hemma hos mamma förut och kände hur jag knappt kunde hålla ögonen öppna. O Theo har sovit 2 hela nätter på rad. Det var inte igår!!! :):)
Vaknade till och med av mig själv 06.30..men drog mig till 7.20 då Theo vaknade. :) Men en middagslur hade varit behövligt. Theo sov inte idag...det är mer och mer sällan det blir så. Både på gott och ont. Eftermiddagarna blir oerhört påfrestande med en gnällig/trött/övertrött liten kille. Men han somnar istället väldigt lätt. Idag tog det 5minuter 19.15..!!! :)

När vi åkte från 3årskalaset i söndags så sa Theo: -Åka mera Leah!!! Åka meeeer!! :)
Han hade superkul..bara tjejer så det är klart han trivdes!
Hon fick en trumpet som jag tror hon tyckte var rolig..o så ett HelloKitty-bäddset. :)

För er som undrar hur det går med min sådd..haha..det går fiiint! Tomaterna har kommit upp, mer än hälften än sålänge. Ena blomsorten är också på väg upp. Spännande!!!


Theo kör med sin räcer...


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara att komma mera Theo, när du är så goo och ger oss pussar så=)))

2011-04-06 @ 21:05:59
Postat av: Iris

Hahha..jag har försökt få i han att Leahs pappa heter PETER och inte Martin... lite svårt men det kommer! :) Han hade verkligen jättekul och pratar om Leah varje dag! :)

2011-04-07 @ 08:40:57
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide