Näst sista...

...tanden på väg upp nu!! Det är ju sååå skönt att veta varför lillfisen har varit grinig och tvär sista veckan. Kände en liten kant på en tand i överkäken, den näst sista. Sen är det banne mig klart..! :)
Guud vad gött att det "bara" var en tand..man är ju helt hopplös. Egentligen kunde jag ju gissat mig till det..har ju haft mina aningar men har ändå velat fram och tillbaka. Men nu vet vi varför nätterna varit katastrofala...hoppas bara den sista är på G den också. :):):)

Idag har vi haft grillpremiär med min syster på besök. Robin har vart jätteduktig och börjat lägga golv på altanen..!!! Jag som räknade med att det skulle vara klart lagom tills vi ska föda.. haha.. :)

Nu ska jag duscha och raka benen som inte vart rakade sen vi var till Teneriffa tror jag..haha..nej men nåt sånt. Tragiskt men sant! Tänkte måla naglarna också..men va fasen..det går ju inte!
Får be Robin nån kväll..haha..om han nu kan och vill!

Glad Påsk på Er!!!


En liten 2månaders Theo! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide