Martin

Ja det är Theos namnförslag till lillebror. Haha...håller inte riktigt med om en säger så...
Frågade honom som vi gör då och då...o helt plötsligt bara kommer det ett namn. :) Annars har det varit mest bebisen som svar. Jag och Robin har inte ett enda förslag på namn..hm..kanske kanske ska börja fundera. :)
Har inte köpt ett klädesplagg te bebben heller...men däremot fått, på b-mässan!!
Har kikat runt lite o Kappahl har en jättemysig kollektion för de allra minsta så där blir det nog några köp! Även Lindex hade lite.. H&M blev jag faktiskt besviken på..hittade ingenting jag kunde tänka mig! Men men...smaken är väl som baken. :)

Snart blir det pannkaksbak.. o efter det en tur till Bergvik. Mina stövlar är totalt förstörda..skäms över att gå runt i dom. O läcker in överallt...herregud. Har verkligen slitit på dom denna vinter. Får se om jag hittar några nu bland alla vårskor..i stan fanns det inte mycket kvar.

Ikväll ska jag till Clarran på 30årskalas!! Kul!!! Imorgon väntar 3årskalas för hennes dotter..o mitt gudbarn! :):)
Theo är laddad för ett kalas med bara girls. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide