Inte som förr...

Nuförtiden blir man ju helt slut efter en kväll som slutar lite senare än vanligt. Gick och la mig ca 01 o vaknade 06.15 av Theo..försökte få han o somna om men han låg mest o grejade med mitt ansikte. Inte kul..så Robin fick ta över vid 7 så jag kunde sova till 9.. Är totalt slut nu!
Får bli tidiga kvällar framöver... :)
Vi hade iaf väldigt kul!! Var på 30årsfirande och åt god mat och hade det trevligt. Vann även spelet vi spelade! :)

Nu ska jag ta och packa in paket som ska med till Leah...men väntar nog tills Theo somnar. Han kommer få spelet när han märker att det inte är hans..hahha.. Men men. Det är ju bara att lära sig!

Robin håller på att snickrar på vår trapp/farstukvist. Det blir supersnyggt! :)
Imorgon kommer taket som vi beställt så efter det blir det bilder!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide