Deklaration, check!

Nu har vi deklarerat klart i detta huset...det blev lite mer o tänka på eftersom Robin sålt bostadsrätt och jag sålt aktier... Men oj vad lätt det var! Nemas problemas... :)
Nu väntar vi bara in pengarna!! :):):)
Själv ska jag försöka spara spara spara...behöver lite på banken nu när man inte får ut speciellt mycket... Tur att vi har så mycket grejer till bebben. Vi ska väl så småningom köpa en bilstol som han kan ha till han blir 4 eller nåt. Men det är ju en senare fråga..
Den första bilstolen tänkte vi hyra på csk. Tror vi betalade 300:- för 9 månader...inte farligt alls! O smidigt!
Om vi inte hyr får vi låna Linda och Mickes..men den är liite tyngre o jag är ju så klen så vi får se..ska prova den!
Det jag skulle komma till var ju egentligen vad jag skulle göra med skattepengarna men som vanligt svävar jag iväg..haha..
Vi ska först och främst köpa utemöbler till vår nya altan!!! Det är inte gratis... Nu har vi även bestämt oss för att köpa ett billigare tak. Vi har tänkt på kanalplast..o det skulle kosta cirkus 8tusenlappar... Jämfört med ett vanligt för cirka 1500:- . Liite skillnad..det ena är snyggare o den andra billigare. Vi får väl vara realistiska o ta det billiga alternativet o lägga lite mer pengar på utemöblerna. Sen tillkommer det ju lite smått och gott såsom krukor och lite inredning överlag.. Blir skoj!! :)

Ska ta bilder snart..e ju leeedig från man och barn o kan göra vad jag vill...så ni får se altanen! :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Therése

Tack för hjälpen med min deklaration.

Tur att jag har dig som gillar att läsa det finstilta. Inte som jag, som provar om jag kan. Kan inte=får börja om=har tagit massor av tid=jag vill läsa ännu mindre :O)

2011-05-03 @ 15:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide