Bra dag!!!

Fick sovmorgon till 9.00 idag. Låg mest och drog mig sista timmen...lika bra att passa på när man kan!
Underbart att få ligga i sängen från 23-09 utan att bli störd... :)
Gjorde mig klar och åkte o hämtade lillprinsen. Vi gick bakom staketet och klippte te oss lite björkris. Satte i fjädrar och ägg...det tyckte Theo var görkul! :)
Stekte pannkakor och skulle ta med Theo på en middagslur...men icke då..det ville inte Theo. Han ville cykla!!
Såklart..så vi hoppade sovningen och begav oss ut på sightseeing runt Kroppkärr. :)
Sen åkte vi till Ninni (Ingrid, Robins mormor) och firade hennes födelsedag. Vi åt middag och fikade.. Vi passade även på att rensa, kratta o städa upp i trädgården...det är ju inte lätt att hålla ordning på en stor trädgård ensam när man är 80 bast! :)
Det gick fort eftersom vi var så många! :) Var kul också!
O tänk..jag hade varken ont eller fick ont efteråt..gött!

När vi kom hem var Theo sååå trött och var lite varm. Liiite förhöjd temp men det kan ju bero på att han var sliten bara..men men..får se imorrn bitti om det blir VAB eller ej.
Han ät ingen kvällsmat heller..bara vägrade!
Så det känns att det är nåt på gång men jag kan ha fel..ellr jag hoppas det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide