Barnvagn, Check!

Så...nu har vi fått tag på en Phil and Teds syskonvagn! Gött o slippa tänka på det!
Ville ju ha en ny egentligen men va fasen...nu hittade vi en på blocket för 4000:- med de tillbehören vi ville ha.
Prutade till 3500:- och hämtade dne igår kväll! :)
 Märkte dock när jag kom dit att jag läst annonsen lite dåligt..o även frågat dåligt, regnskyddet var bara till bebisen och inte till hela vagnen. Men det är ju bara att köpa till ett regnskydd. Hahha..jade nog inte en enda fråga, är inte så kräsen av mig. Köper man begagnat så får man helt enkelt räkna med lite skavanker här och där. Den var skitig och lite sliten men absolut inget trasigt!
Nåt jag stör mig på är sufletten, den är riktigt dålig. Men det visste jag..den är mycket bättre på den nya modellen men då kostar den mer än dubbelt så mycket....
Har gjort ren den men hann inte allt..som vanligt. Får bli torsdag när jag är ledig igen eller imorrn. Börjar ju 12!
Supersmidig är den att dra och vända..kommer nog bli kanon. Theo har provat den hela eftermiddagen! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Va bra pris! Man måste ju inte köpa allt nytt. Kram

2011-04-06 @ 13:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide