Barn och sambofri...

Sitter hemma i söffa och kollar på lite inspelade avsnitt av Big Brother och En unge i minuten. Det är underbart att få vara i fred...saknar såklart min lilla skit men han har det så bra hos Farmor och Farfar.
O jag får ta igen mig lite. Ska lägga mig i tid....tror jag..hihi.
Kommer säkert få nåt ryck och börja ta fram bebiskläder eller göra iordning spjälsängen..hmm.. Vi får se!

Har grejat ute hela dagen.. Hade tänkt gå till skogen med Theo men han vägrade äta frukost och var allmänt låg och ledsen på morgonen. Men det gick någorlunda över så vi var ute på gården och tittade när Robin bytte till sommardäck, satte upp taket över trappen. Själva sopade vi lite, krattade och lekte!!
Theo vill gärna hjälpa till!!

 
Taket på plats...nu väntar bara lite städning och målning!

När vi sen blev själva så krattade jag hela baksidan, jordgubbslandet och så hittade jag en plats där vi kunde sätta vår brudspirea som har stått uppgrävs några dagar. Vi har inte kommit överens om vart den ska stå...grrr...har varit onödigt många hårda ord enbart pga en jäkla buske!
Frågade Robin om han kunde gräva gropen åt mig. Det var ju jättejobbigt då han hade såå mycket att göra så han tyckte jag kunde göra det själv.. :( Blev lite ledsen i ögat för jag orkar inte!!! Blev arg och gick o hämta en spade och grävde lite iaf... Sen kom han väl på att just det, hon e ju höggravid..(!!!) så han grävde klart och satte ner den där förbannade busken. :)
Jag gick in och dammsög hela huset och gjorde mat till oss.

En vårkruka på vår nya fina trapp!


Här ska vår altan stå. Tro det eller ej! ;)


Robin målar utbyggnaden i husets färg.. Blev jätteskillnad!

Nu känner jag mig nästan febrig..men är nog mest mosig efter en dag i solen och ute.. Ska nu se på när en kvinna snittas...usch...börjar bli nervös. Gillar inte sjukhus.......men kanske är bra att se lite iaf. :)




Kommentarer
Postat av: Fru Andrén

Det är så kul o se att ni gör så fint med det huset.



Varje gång man är ute på promenad i området så passerar vi erat hus ( inte så konstigt när vägen upp till cykelbanan ligger bredvid erat hus)



Så jag har följt erat bygge :-p

men ni är aldrig ute när jag går förbi,

så kan ju aldrig komma o säga hej. :-p



Passar på o önskar er en trevlig påsk!



Kram.

2011-04-22 @ 11:35:17
URL: http://fruandren.se
Postat av: Iris

Hej MAlin!!

Vad kul att du går förbi ibland...synd att vi aldrig stöter på varandra. Eller skumt iaf.. Har tänkt på det flera gånger eftersom jag läser att du är hos mor och far ibland..o vi lyckas ju aldrig ses! Haha..så kan det vara!

Får hoppas det blir snart, nu ska jag ju ändå vara hemma i lite drygt ett år! :)



Tråkigt med Ronja förresten.. :( Förstår att det är jobbigt nu!!



Hoppas du får/har en glad påsk!



Kramkram

2011-04-23 @ 22:54:26
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide