Att man aldrig lär sig...

Just nu är bloggen tråååkig! Jag är mest trött hela tiden. Kör på i 120 som inget hänt men orkar egentligen inte.. Så from NU ska jag ta det lugnare och bara försöka palla med jobbet de dagarna som är kvar.
Är helt slut när jag kommer hem..o även när jag är där!! Sista timmarna känns som en evighet.. Men men. 8 arbetsdagar kvar..känns också som en evighet men kommer gå snabbare än jag tror.
Theo vill inte sova på kvällarna..med undantag för igår då han somnade på 1minut!!! :)
Det gör ju också att man blir sleten. Nog om trötthet..jag är iaf inne i V.30 nu och imorrn kanske jag orkar med ett nytt inlägg med bild...
Nu duschen sen sängen. ZZZZzzzzZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzzZZZZzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide