Vård av barn

Blev det idag! Theo var snorig igår på dagis o han hade dessutom vaknat flera gånger på natten. Så det var nåt på gång liksom.. Inatt var det likadant o tillslut fick Robin ta han på morgonkvisten.. När han vaknade var han helt igentäppt så det fick bli en Vab-dag idag.. Han är ganska pigg ändå men vet inte riktigt hur dagis hade gillat om jag gått iväg me han. Tyckte de var bättre vi stannade hemma o tog de lungt idag. :)

Theo har inte varit sjuk på väääldigt länge o när jag tittade i medicinskåpet så var det i princip tomt förutom alvedon.. Så jag ska iväg till apoteket i eftermiddag o handla på mig lite. För det är ju med stor sannolikhet att han blir sjuk snart igen.

Nu ska vi titta på Pippi Långstrump o mysa lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide