Tom i huvet så det blev nåt sånt här istället...

20 sanningar om mig själv.
sen utmanar du tre stycken.

1. Jag har en fobi för daggmaskar.
2. Jag har ständigt dåligt samvete.
3. Jag älskar min son över ALLT annat.
4. Jag mår som bäst när jag är hemma.

5. Jag har aldrig bott utanför Karlstads gränser.
6. Jag förlorade oskulden i en husvagn. ;)
7. Jag gillar inte när någon ställer krav på mig.
8. Jag ska absolut INTE rösta på Moderaterna.
9. Jag tycker inte om att bli granskad. 

10. Jag är väldigt dålig på att höra av mig...sorry! ;)
11. Jag äter VÄLDIGT mycket godis.
12. Jag har scolios.
13. Jag är jättekittlig.
14. Jag har åkt polisbil.

15. Jag är väldigt mörkrädd.

16. Jag har börjat få gråa hårstrån...fan.
17. Jag försöker alltid vara mig själv. Oavsett.
18. Jag är väldigt privat...även om man inte alltid kan tro det. ;)
19. Jag tycker inte om när andra lägger sig i mitt sätt att leva och mitt  sätt att vara.
20. Jag är ganska snäll faktiskt! :)

Jag utmanar Lisa, Johanna och Anna! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide