Trött familj...

Jises va trött man kan vara!! Igår hade vi en liten fest.. Inget märkvärdigt utan en hemmafest med några vänner. Robin ville inte ha för mycket folk så vi blev alldeles lagom. Några som fick förhinder men vi blev väl runt 10pers iaf.. Vi hade det jättetrevligt.. Vi tjöta, skrattade o spelade lite spel. Jag och Frida blandade drinkar till girlsen..eller ja..en drink. Mojito. Det tog sin lilla tid när vi skulle koka sockerlag o så..hha..men det låg möe kärlek bakom den drinken! ;)
Tyvärr så tror jag att den jäveln gjorde mig väldigt bakfull idag.. :(
Men jag masade mig iväg till jobbet ändå, dock bara 3,5timmar. Men det räcker när man är trött trött trött.

Veckan som kommer blir det en del jobb. Jag är ledig imorrn så då ska jag o Theo mysa järnet!!! Kanske får besök också..vi får se! :) Tar nog dan som den kommer..
Sen jobbar jag tisdag-lördag. Ledig söndag igen..inga planer i helgen och jag hoppas nog att det förblir så.. o så kan vi göra nåt spontant istället!

Nu åker mina ögon ihop..dags för sängen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide