Tjolahopp!

Nu äre helg! Gött! :)
Har gått bra att jobba men det tar väl nån vecka innan man är med i matchen... :)

Igår var vi på middag hos vänner i Kil. Det var supergod mat och trevligt sällskap! Vi käkade och pratade mest..o sprang runt efter Theo som helst ville springa efter katten.. ;)
Det ville inte katten utan sprang o gömde sig..
Theo somnade i vagnen ute i kylan (4grader..ohmylord vaad kallt det blir fort)..o vi fick lite egentid. Aldrig fel!

Idag packar vi lite inför en tripp till Värmskog. Levi ska ha sitt 1årskalas!! Lille plutten...ska bli så roligt att träffa alla. Så nu håller jag på att tvättar och städar lite..o så ska jag ta en ordentlig rengöring av min underbara kröpp. ;) Vi ska stanna över natten och imorrn ska jag på MEandi-party hos Flisa. Sköj!! :)
Vet inte om jag ska köpa nåt direkt...men tänkte kolla om det finns nån snygg tunnare mössa till Theo. O kanske strumpor. Får se får se.. Det är dyrt men alltsomoftast mycket bra kvalité. Färgerna går väldigt sällan ur kläderna utan de håller sig fina trots mycket tvättande. O de är ju bra med tanke på hur skitig Theo blir.. ;)

Dagis udner denna veckan har gått superbra... Är helt impad av att han somnar på 2sek... Grupptryck kanske?! :)

Nu är det dags att sätta fart........ Ha en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide