Sammanfattning!

Måste verkligen anstränga mig för att minnas vad jag gjort sen sist. Jag minns knappt vad jag gjorde för en timme sen...men jag försöker då! :)

I fredags jobbade jag till 18.. Blev sen hämtad och så bar det av till Kil där vi blev bjudna på middag av Sandra och Anders. jättegott var det! Theo fick saft med 3 sugrör i...han blev så glad och stolt! :)
Tillslut hördes det gnäll mer och mer ofta...så läggdags fick det bli. Theo sov ute i vagnen och vi åkte hem innan midnatt.. Trött trött trött...

Lördagen vaknade jag av att jag var hmm...TRÖTT!! Skräll.. :)
började ganska direkt att packa inför vår tripp till värmskog. Levi hade 1årskalas o det kan man ju inte missa! Packade in en massa paket och efter Theos luch och sovtimme så drog vi iväg. Väl framme öppnades det paket och åts tårta.. Theo Levi och Ellen lekte jättebra och hade det skoj. Molly kom senare och vips var där 4 barn och 8 vuxna.. Jättetrevligt hade vi!! :)
Vår familj stannade kvar över natten...alltid lika mysigt! Vi känner oss som hemma där  och även Theo..vilket är roligt! Han somnade av sig själv inne i "vårt" rum. :)

Jag och Linda vaknade allt annat än pigga på söndagen... Tur vi förstår varandra med denna där sömnen...usch o fy för sömnlösa nätter. Visst kan Theo vakna ett par gånger per natt ibland...då kanske han får nappen o så lägger jag ner han. Ibland får han välling men mer o mer sällan. Det är OK. Men...när man sover max 6timmar per natt så är det inte kul. Dessutom avbruten sömn hela tiden gör det hela än värre.
Trots dåligt med sömn så begav vi oss ut med Levi och Theo medans killarna röjde inne. De hade i vanlig ordning.. ;) tagit sig en fisketur med tillhörande fylla! :) Ramlade in runt 2tiden och var väl sådääär åigga på söndagen. De mådde givetvis sämre än oss som knappt sovit..hmm...
Vi tog iaf en tur till ladugården brevid. Theo var helt lyriskt av att få se traktorn...eller det var flera stycken och det var såå spännande!! Kossorna eller tjurarna var också roliga!! :)
Tänk att få vakna upp till detta varje dag..det skulle vara Theos dröm det! ;)
Åkte hem runt 11, släppte av Robin och Theo och åkte på Meandi-party hos Lisa. Det var inte så mycket kläder jag blev sugen på men en grön tröja med monster på, mössa och strumpor i samma mönster fick det bli!
Vill ju ha lite kläder som inte är "dagiskläder".
Var hemma igen runt 15...käkade mat och vidare till Erica o janne.. Där hjälpte Robin till att sätta in en ytterdörr. Jag o Theo testade alla leksaker under tiden.. ;)
När vi kom hem runt 18 var jag väääldigt mör. Inte många timmars sömn under helgen...

På måndagen ringde klockan 04.40. PIP!!! Jippie.. ;) Inventering..
Trots tidig morgon var jag hyfsat pigg! :) Dagen gick rätt fort men sista timmen var dryyyyg... Benen har fan värkt hela veckan. Men nu dröjer det iaf tills nästa gång! :)

Tisdagen spenderades på Rud hos mamsen. Theo sov i vagnen på vägen till Blomsterlandet. Väl där handlade jag en porslinsblomma till v-rummet. En lite högre då våra fönster är så stora o höga.. Två småblommor till köket och några påsar lökar blev det också.. Jätteroligt tycker jag det är att handla blommor! En riktig kärring är jag! Men jag har iaf fint i fönstren... ;)
Robin hämtade oss och när vi kom hem stod det en torktumlare på uppfarten! :) Halleluja... ;)
In med maskinen och började tvätta.. Här ska tumlas tänke jag!
Planterade om en massa växter på kvällen..blev kanon och borde göras oftare men örker ej.. :)

Onsdag blev det jobb...men först en förmiddag med Theo. :):):):) Tar tillvara på alla minuter med han nu när jag jobbar.... :)
På kvällen var vi på afterwork med massa vänner. Vi ahde lika kul som vanligt! Alltid roligt att träffas!! :)

Torsdag...ja det är idag det! Jag har vart ledig så vi har vart i lekparken och tittat på pippi och Pettsson & Findus.. Lagat mat, handlat mat och hälsat på Farmor och Farfar som kommit hem från Turkiet. :)

Nu ska jag städa badrummet och toaletten, tumla kläder torra och kanske läsa lite.. Tänk om dygnet var lite längre... ;)

♥ 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jävlar vilket långt inlägg!!!!!

2010-09-11 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide