Live to Win

Så heter boken jag läser just nu. Andreas Carlsson är författare och den är kanonbra.. Egentligen är de ren o skär fakta. En biografi om hans liv. Men jag gillar den...han har ett liv helt olikt mitt eget och det är verkligen fascinerande att man väljer så olika här i livet! :)

Theo har vart sjuk..o är fortfarande lite hostig. Han har sovit riktigt dåligt flera nätter men 2 nätter har han sovit hela natten. Det är sjuuukt gött o få sova. Helt underbart!!!
Han har vart riktigt duktig med sömnen nu ett tag.. Ca 2 veckor har det vart sömn från kväll till morgon och jag försöker verkligen njuta de dagar det har hänt. Man vet aldrig när det vänder. Det har jag lärt mig nu.
Jag trodde (läs hoppades) att när Theo började sova hela nätter, att det höll på att vända o när det väl vänt så skulle det förbli så. Att han skulle sova hela natten med undantag när han blev sjuk osv.
Men ack så fel jag hade! ;)

Det har vart fullt ös medvetslös sista veckorna..därav den dåliga uppdateringen. Det har vart mycket nya tv-serier, 60årsfest med Robins jobb där Thomas Pettersson och Charlotte Perellli uppträdde. Riktigt kul!!!
Jobb jobb jobb, Vab, Ladies Night med jobbet (Brolle in my heart! ;)), middag med vänner, renovering.
Säkert har jag glömt nåt, min hjärna kan inte längre lagra alltför mycket information längre. Könstigt! :)

Veckan ut blir det jobb alla dagar utom imorrn för då är jag ledig. Sen blir det städning, kika runt på ny soffa, fest!!! Så denna vecka blir nog lyckad den också!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide