Jobbet kallar...

Sådär då var föräldraledigheten slut.. Känns knepigt! Idag var första gången som jag fick lite småångest över att det är över nu..jag ska inte vara hemma med Theo något mer.. :(
Idag var fösta dagen på jobbet och jag var mest snurrig i huvudet..alltid jobbigt att komma tillbaka efter en lång ledighet. Särskilt nu när det hänt såå mycket sen sit. Ett helt nytt kocept och nytt tänkande..ojoj..men om en vecka är jag med på banan. Tar lite tid bara! :)

Denna veckan är fullspäckad..minst sagt. Jobb torsdag o frdag. Baka lite kakor nån kväll. Fredag hem till Sandra och Anders på middag. Lördag blir det 1årskalas för Levi i värmskog. Vi stannar kvar över natten..fiske står på schemat för killarna. Jag o linda får väl göra kvinnogörat................. ;)
Söndag är det Meandi-party hemma hos Lisa. påeftermiddagen kanske vi skulle bort.. :) Fullt ös medvetslös alltså! :)
Till veckan är jag ledig tisdag och torsdag..det ska bli skönt! Då blir det mamma/Theo-mys! :):):) 

♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide