Beeeeebiiis!!!

E såå bebissugen!! Kan bero på att jag tittar på "Livet på BB". Det är så mycket minnet som kommer upp igen,,hur det var o vara gravid, förlossningen, första tiden...
Vill vara där igen på nåt vis. Men ändå inte.
Nu i efterhand så vet jag att det är ingen dans på rosor med bebisar o allt vad det innebär.. Det första året vill jag helst glömma..hur hemskt det än låter.
Jag
Jag mådde verkligen inte bra...inte alls bra... O njuta var det inte tal om. Jag försökte men den där riktiga
lycko-känslan ville inte infinna sig. Det var ju inget jag kunde påverka hur mycket jag än ville...
Jag har ju älskat Theo från första stund..mer o mer för varje dag! Men under den tiden, första året, kände jag att jag inte hade nåt liv. När jag egentligen kunde känna att det är nu livet börjar. Knepigt de där.. Men jag är fast övertygad om att när jag blir gravid med nästa barn och när jag får uppleva en helt annan förlossning, så kommer det vara på ett helt annat sätt. Jag SKA njuta av första tiden..är såå mycket mer avslappnad nu när jag vet vad som väntar på nåt sätt. Det kommer bli bra.. :)
Det kanske är dags att sätta igång med bebisverkstaden alltså..hihi.. :)


Nykläckt bebis och en blek nybliven mamma..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide