Too much to handle.

Veckan som gått har vart intensiv minst sagt....e så jäkla trött på att vara uppbokad hela tiden. Frrån o med nu ska jag säga nej till det mesta..orkar inte, vill inte.
Vill umgås med familjen och vännerna. Inga sena kvällar och ingen barnvakt. Theo var borta från 9 lördag morgon till söndag eftermiddag.. Det gör lite ont i hjärtat att lämna honom för så länge.. Men ändå skönt o veta att han har det jättebra där han är! :)
Själv jobbade jag helgen och på lördag kväll var vi på Pers 40årskalas på Barbros brygga. Det var superkul med god mat och mycket roliga männsikor! 
Jag var osmart och drack en kaffe 21.30 vilket resulterade i att jag inte kunde somna när jag la mig 00.30. Somnade väl 03 ungefär..JÄTTEskoj när man KAN sova länge! ;)
Tur Theos sömn har blivit bättre sista veckorna att jag tog igen det rätt snabbt! 
Efter jobbet på söndagen kom Robin och Theo o hämtade mig och vi for till Camilla och Erik där vi var bjudna på mat! Såå gott var det! Efterrätten var mycket uppskattad av en liten kille...undra vem. Det brukar säga stopp efter ett tag men denna dag hade han ingen botten..hahhah..  
Vi hade iaf jättetrevligt och det bästa av allt tycker jag är att samtidigt som man umgås som familj så umgås vi med vänner! 2 flugor i en smäll liksom.. :)

Ska försöka komma i säng tidigt ikväll så jag får spela in Lite Sällskap och se det imorrn istället...det går ju bara inte att missa! Skönt att se lite "vanligt" fölk och inte en massa blåsta Hollywoodfruar som bara tänker på pengar och ytlighet. Tycker inte alls att programmet är pinsamt utan mer mysigt!

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sådär känner jag med. Tänk en helg utan en massa måsten, där vi bara är hemma och umgås i vår lilla familj :) Man måste säga nej ibland!

2010-10-26 @ 19:36:17
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Tina

Snart är du kär i Plura, tror já ré....

2010-10-26 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide