Sjukling...

..inte jag då men Theo hade vart lite krasslig på förmiddagen på dagis. De var nära att ringa men han piggade på sig och kunde vara kvar resten av dagen. Träffade Theos dagisfröken på jobbet så hon berättade det..o när jag kom hem märktes det att han inte riktigt var sig själv. Så vi får se hur morgondagen ser ut.
VAB eller inte det får morgonen utvisa...

När jag klev på bussen efter jobbet så stod det en lite märklig kille framför mig. Han stod bara o trampade. Precis som att han gick men stod still. Har sett han förut o jag vet att han är psykiskt sjuk, säkert inte farlig men väldigt väldigt knepig. Jag smet iaf före honom eftersom han inte kom nånvart o jag ville ju me bussen! ;)
Han gick på efter mig och stoppade i respasset i automaten. En gång, två gånger, tre gånger...osv...ja säkert 50ggr. Haha.. Han pratade också med sig själv. Killen bakom honom såg riktigt förundrad ut. När han äntligen kunde sluta sig från automaten skulle han sätta sig. Givetvis bredvid mig!
Jag läste i min bok men kunde ändå inte riktigt slappna av och tillslut satt jag smetad mot fönstret..
Han började prata för sig själv och jag kunde inte låta bli att lyssna på det hans sa
-Bakom kommer killen, 172 centimeter lång. (Stammande) Han, killen är 176 centimeter lång. 176 centimeter är 172 centimeter...hahhahhahhaha! 176centimeter är 172centimeter. HAhaha! 

Det vara alltså han som skrattade åt sig själv. Tok! Tur han hade humor iaf... :) 



Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge....


Kommentarer
Postat av: camilla

då hade jag ju dött om han hade satt sig brevid mig!!!!!!livrädd

2010-10-14 @ 20:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide