I tryggt förvar

Då var vårt första föräldramöte avklarat. Det gick jättebra och var riktigt trevligt. vi satt i grupper och diskuterade och svarade på några frågor. Det handlade om trygghet för barnen, aktiviteter på förskolan och nåt mer som jag redan glömt. Hursomhelst så hade ingen av oss nåt att klaga på överhuvudtaget utan allla var väldigt nöjda med personalen och verksamheten. :)
De visade bilder på en overhead på barnen och hur en vanlig dag ser ut. Vilka rutiner som följs osv.. De nämnde också att det var bra om vi märkte alla kläder och nappar. Vet jag ju redan och har märkt istort sett allt...men jag tog ändå tag i att beställa lite namnlappar på nätet förut. Som jag kan sätta på hemmastickade tröjor och kläder som saknar nåt att märka på. Det slank med 3 namnnappar också! Blir nog bra..
När jag ändå var i gång så beställde jag en höst/vinterjacka till Theo. Han har ju jacka och overall men denna kan han ha hemma när han ska va lite fin och inte behöver termobyxor o så. :)
Skulle även köpa lite julklappar till theo. Pettson o Findus-böcker men Banens Bokklubb ville inte riktigt samma som mig idag.. Gör ett nytt försök imorrn!
Känns mycket roligare att köpa julklappar detta året eftersom man känner han MYCKET bättre. Han har en egen vilja och jag ser vad han gillar.. Toppen!

Desperate Housewifes på tv nu. Inte missa!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide