Borta bra (eller??) men hemma bäst!

Så är det faktiskt..men jag har ju bara vart ner till stan. Inte så långt men ändå längtar jag hem VARJE dag. Älskar att vara hemma! Mitt hem är min borg som en säger.. :)
O att få umgås med Theo och Robin är ju det bästa som finns...så självklart vill jag va hemma så mycket som möjligt. Det känns som att det enda jag gör är o säga hejdå till Theo... O det märks på han så väl när jag är på väg att gå, underläppen börjar dra sig neråt och han sträcker sig mot mig. Finns inget värre....
På dagis går det oftast bra, det är mest när vi är hemma eller så. Men det är väl så..det ständiga dåliga samvetet man har!

Fick ett infall alldeles nyss, blev sugen på hemmagjorda hamburgare så det blev att ta fram köttfärs ur frysen och tillaga! Gött gött var det.. :) Desperate Housewifes och burgar, kan det bli bättre?!
Gillar att laga mat. Men ibland är man bara såå trött på kvällen o då blir det mest smörgås. :)
Nu var det gott med lite omväxling...

Imorrn är det jobb 9-18 och det blir väl cirka 1½timme på hela dagen som jag får umgås med Theo. Suck. Får kompensera det te helgen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide