What a day.........................

Dagen idag har varit fruktansvärd...väldigt jobbigt på jobbet.. Men kanske allt händer av en mening? Hursomhelst så får tiden utvisa.. Tiden läker allt eller?!! Får hoppas det iaf.
Jag var så stressad att jag börja dricka kaffe bara sådär..3koppar fick jag i mig men ville ändå ha mer.. men då fick min kropp koffeinchock så jag fick lugna ner mig lite. Ska tilläggas att jag aldrig dricker kaffe...

Svärmor kom och hämtade mig när klockan var 17 o när hon skulle ta med sig kopplet (Viggos koppel som Theo bara MÅSTE ha) in i huset, efter att vi släppt av henne, så blev det många många tårar... Mammas hjärta värkte och jag åkte raka vägen till Arken Zoo och köpte pojkstackarn ett koppel. Ett sånt koppel som man drar ut...hm...va fan hette det nu igen?? Guud..tappar orden..
Ni vet vad jag menar! Theo har nu ett alldeles eget koppel så nu hoppas vi att han håller sig till sitt eget! :)

Robin är ute med sitt jobb så jag o Theo har haft fredagsmys...o snart åker chipsskålen och dippen fram. Det är jag värd!! :)
Gött för Robin att få gå ut o lufta sig lite också...han grejar o grejar hela tiden och lite ledigt har ju ingen dött av. ;) Man måste få njuta också..annars mår man inte bra!! :)

Nu ska jag vila mina trötta ögon på Talang...eller ska jag kanske se på The Hills o The City??
Får nog bli så.. :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det lät inget roligt med jobbkrångel... Hoppas det ordnar upp sig! :)

2010-05-22 @ 23:05:46
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide