Segpropp...

...känner jag mig som just nu. Behöver sova sova sova...orkar nog inte ens äta kvällsmat idag. E helt jäkla slut. O inte vet jag varför! Har visserligen jobbat men det gör jag ju typ varje dag o så här trött blir jag inte då..?!
Cyklade hem och efter det fick jag ont i halsen..hoppas det bara är lite allergi.. Vill inte bli sjuk!!

Imorrnkväll kommer de flesta av mina arbetskamrater. Vi ska käka mat och dricka drinkar och spela spel.. Robin har ju köpt en projektorduk som han satt upp i lilla vardagsrummet. På den tänkte vi spela GuitarHero och Singstar!! Blir nog skoj.. Vanliga spel hade vi också tänkt ge oss på så man kan säga att det blir en helkväll! Eller natt! :)
Robin och Theo har jag kastat ut. De ska sova på Färjestad..så jag får en barnfri sovmorgon på söndag!
Inte fy skam..ska försöka ta det lungt med spriten så jag får sova ut...åhh va gött!!

Just nu sitter jag i sovrummet...tog med mig datorn, lite chips och bubbelvatten och tänkte bänka mig framför The Hills och The City...men då hade de tagit bort avsnitten och de kommer inte tebax förrän 28maj. Surt!!! När man äntligen tog sig tid...vill ju se ju... Får sova istället. :)

Imorgon ska jag åka o lämna Theo hos mormor..o sen ska jag åka o handla lite te kvällen. O sen hem igen för att mål klart brädorna till fasaden och sen måla lite på huset uppe vid taket (vet icke vad det heter).
Kul kul!!!
När Theo kommer hem sen tänkte jag premiär-cykla lite med cykelsitsen..o Theo bakpå såklart! :):):)

Nu ska jag skriva inhandlingslista..vill ju inte glömma nåt. Har inte tid att åka en gång till..o ingen lust heller!

Ha en trevlig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide