Im alive!!

Tänkte bara ge er ett litet livstecken..jag har inte glömt bloggen på nåt sätt...men jag har lite fullt upp kan man säga! :)
Det är jobba äta o sova som gäller...o leka med Theo. Sen har Johan varit här och kaklat vår lilla toalett. Blir supersnyggt! På söndag kommer han och gör sista touchen...då blir det bilder! Nu ska vi bara köpa en toalett...handfat o kommod har vi redan köpt...
Nu har jag varit ledig i 2 dagar..o fått lite försmak för vad som komma skall. Jag jobbar ju bara 7dagar till..Gött!!
Samtidigt kommer jag sakna mina arbetskamrater..men de har ju ändå semester..o ses kan mna ju göra ändå!

Theo har fått en dagisplats!!! :):):) Han kommer att hålla hus på Fogdemyren och avdelningen Igelkotten...såå gulligt! :) Han kommer nog stortrivas tror jag..inskolningen blir 16augusti som vi hoppades. 


Nu ska jag lägga mig och förbereda mig på en händelserik dag imorgon.......jobb 8-17.. Många tankar snurrar runt i huvudet men det kommer gå bra... :) Har lite egna beslut att fatta under veckan...hoppas jag kommer fram till nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide