Hejhopp!

Vad konstigt de är..när man inte bloggar har man hur mycket funderingar som helst..men när man sen sätter sig ner och ska skriva nåt fyndigt så är det tomt. Helt tomt!

Men nu vet jag iaf vad jag ska berätta.. Theo har börjat sagt sitt första namn!! Levi! Det började när jag sa till han vid frukosten att vi skulle träffa LEvi idag! Han tittade på mig storögt och sa..Beeeebvi! :)
O sen sa han det flera gånger den dagen.. O frågar man Theo vart Levi är så säger han Beebvi! :)
Hahah..det har verkligen lossnat med talet sista veckorna. Han har försökt att säga alla möjliga ord. Banan, bil, äpple, vovve....osv. Det är såå roligt! :) Kommunikationen blir bättre!
Men oj vad gnälligt det har vart några dar...man försöker och försöker men inget hjälper. Tillslut vill man bara lägga sig ner och skrika. Dessa tänder...jag har tappat räkningen nu.. Men det är nog ca 5tänder kvar..o jag hoppas de kommer alla på en gång nu. Puh..vilken pärs. O inte minst för Theo!

Idag har jag sått i vårt trädgårdsland..tror det kommer bli riktigt bra faktiskt! Jag är hoppfull...det ser bra ut iaf..haha,, Får ta lite bilder när det börjar gro. Spännande värre!
Robin har lagt om trappen ute..den var helt nedsjunken och svår att gå i.. Jag började rensa mellan stenplattorna men hann inte klart.. Får ta o göra klart nästa gång man är ledig. MEn jag bryr mig inte såå mycket om hur det ser ut..vill ju njuta av huset också!! Robin är av annan åsikt..verkar det som iaf. Han skaffar sig mer o mer o göra..o jag blir mer o mer stressad. Han också. Så kan det bli. Man vill ju så mycket..men tiden och pengarna finns ju inte så då kan man lika gärna ta det lite lugnt ett tag!!


Nu ska iaf jag inte sängen för en god natts sömn..förhoppningsvis! Imorrn väntar jobb mellan 8-17.. Sen ska vi åka till Torgnys Trä o kolla ytterdörr. Kanske träffar nån man känner...hmm vem vet..;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Annars får vi skicka Arga Snickaren på honom :)

2010-05-03 @ 11:16:27
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Anette

Ingen Iris, Theo eller Robin har jag sett :-)

2010-05-08 @ 15:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide