Fort fortare fortast...

...tycker jag att helgen går. Det är ALLTID så...det kan börja med att man inte har nåt planerat men så vips..o man har tusen saker på G. Sen kommer söndan och man tycker att man inte hann med nåt..fast man egentligen gjort en massa saker.
Dagarna kan ju liksom inte göras längre..o hur mycket mn än vill göra saker och träffa vänner och familj så hinner man ju inte allt o alla...så är det bara. Det blir givetvis skillnad när man har barn..men jag tror alla känenr så mer eller mindre.
Jag får nog förbereda mig på att när den dan kommer...o vi får 2 barn att ta hand om..då kommer det inte bli mycket tid över till annat än familjen. Men de är ju inte fy skam de heller!! ;) :)

Veckan som gått visar jag i bilder istället för ord!


Fick ett ryck och satte upp allt möjligt på väggarna...NU känner man sig mer hemma!


Arbetskamraterna hälsade på och jag tog igen allt socker som jag hållt inne på..Allt eller inget heter det väl?!


Spelade lite Guitar Hero..Spelare ett vann hela tiden...måste vart nåt fel på spelet.. :)


Toaletten fick en upplyftning med kakel och klinkers...Theo kollar så det går rätt till.

-Jag sitter väl inte i vägen här????!!


Men hur söt kan man bli?? Tur att han inte har börjat dagis än..han skulle ju inte få va ifred stackarn! ;)


Jag väntar med iver på mina Liljekonvaljer..finns det så mycket finare blommor?!


Theo funderade länge på varför 2 polacker lastade in fönster i VÅRT garage...såg lite skeptisk ut..


Vi gick till lekparken och Theo sprang o sprang o sprang... Lycklig som få!


Nya fönster sitter nu på plats!! Toppen blev det! :)


Nu börjar allt o blomma..så härligt!


Toaletten har precis fått sista fogningen...skönt att det är klart!!


Åhh vilket härligt badskum du köpt mamma!!


Men nu vill jag inte bada mer.... :)


Vilken tur att man tar lite bilder!! Herregud jag har ju världens minnesluckor..kommer säkert inte ihåg mer än 10% av veckan som gått.... Tragiskt men sant. Som sagt...tur man har kamera!! :)

Imorrn är jag ledig...ska bli såå skönt!! Vi ska leka heeela dagen! :)

Kram





Kommentarer
Postat av: Madde

Va synd att det inte går att se bilderna på före och efter renovering...



/Madde

2011-03-29 @ 15:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide