En enda röra..

...är det i mitt huvud. Vi har haft det jättelungt på jobbet men i mitt huvud är det allt annat än lungt.
Tankarna flyger iväg..jag har sån beslutsångest!
Vette katten om jag gör rätt som inte söker den här tjänsten på jobbet..men...det känns inte riktigt rätt i tiden för mig. Jag vill ju prioritera familjen.. inte för att de skulle bli lidande på nåt vis..men jobbet jag har nu passar bättre med dagistider osv.. O så får jag tillbringa mer tid med Theo vilket är viktigast av allt!!
 Ja ja..det löser sig väl.. Vad är är bal på slottet?!! :)
De mesta av mina tankar går iaf till en vän som har det väldigt jobbigt just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide